Formació oberta a l’aula virtual
1. La comunicació professional amb els clients (10 hores).
-
Curs auto formatiu al teu ritme – Obert durant un mes.
La comunicació professional amb els clients, siguin del tipus que siguin, requereix d’una gran dosi de paciència, autocontrol, flexibilitat i respecte, que en ocasions són difícils de gestionar amb la pressió del temps i l’estrès.
A més a més, els clients sovint traslladen la seva insatisfacció a la primera persona que troben, que acostuma a ser el personal administratiu. Per tant, saber comunicar-nos i atendre amb professionalitat als nostres interlocutors, tindrà un impacte directe en la seva satisfacció.
En aquest curs coneixeràs tots els trucs i estratègies per tenir una bona comunicació professional amb els clients, per atendre’ls de manera empàtica i assertiva, i també per transmetre una imatge excel·lent tant de l’empresa com dels seus professionals. Veure vídeo
2. Eines per a afrontar i combatre l’estrès (4 hores).
-
Curs auto formatiu al teu ritme – Obert durant un mes.
Les situacions de cansament emocional sostingudes en el temps, poden portar a l’estrès crònic, i aquest pot ser el preludi de les depressions. Per tant, viure i/o treballar en contextos emocionalment intensos, requereix anar buidant la motxilla per poder tirar endavant de manera saludable.
En aquest curs coneixeràs i practicaràs les eines per a afrontar i combatre l’estrès.
3. Conèixer el nostre món interior per comunicar-nos millor –15, 22 i 29 de setembre de 16 a 17,30h.
-
Curs obert amb sessions a través de videoconferència.
El benestar emocional de les persones incideix directament en 3 aspectes fonamentals dels equips de treball que enumerem a continuació:
- Augment del rendiment professional.
- Millora de la comunicació interpersonal aconseguint relacions més madures entre els diferents professionals i també amb clients i proveïdors.
- Millora del clima laboral i reducció dels conflictes.
Així doncs, donar eines en aquest sentit a tots els professionals és una inversió amb molt de retorn.
4. Comunicació interpersonal i empatia – 8, 15 i 22 d’octubre de 18 a 19,30h.
-
Curs obert amb sessions a través de videoconferència.
La comunicació interpersonal, tant a les organitzacions com a la vida privada, és bàsica per relacionar-nos, conviure, tirar endavant qualsevol projecte, i assolir objectius comuns. Per tant, saber escoltar, tenir les eines per comunicar amb intenció, i adaptar-nos als diferents tipus d’interlocutor amb la màxima empatia, seran factors clau per què les nostres relacions amb els altres siguin satisfactòries.
Els cursos oberts estan disponibles a l’aula virtual i pots veure tota la informació de cada curs als enllaços dels títols o també als de fotos.
Per altra banda em pots demanar més informació i reservar la teva plaça, contactant amb mi a: info@gemmaprats.cat – 658 692 584
Necessites formació a mida per la teva empresa? Tan si la vols presencial com a través de videoconferència, truca’m i et prepararé una proposta adaptada a les teves necessitats. Aquí hi pots veure els temes que treballo.